Soluția nouă de la Ibis Instruments

Automatizarea proceselor IT este o soluție oferită de Ibis Instruments pentru a implementa diverse procese IT bazate pe cele mai bune practici ale ITIL. Această soluție permite implementarea diferitelor procese IT care vă vor direcționa activitățile operaționale cu o distribuție clară a responsabilităților în cadrul grupurilor funcționale din cadrul organizației și va permite îmbunătățirea continuă a proceselor IT. Soluția permite implementarea completă a suportului pentru funcțiile Service Desk și procesele IT conexe, precum și un CMDB fiabil, care este o componentă cheie pentru toate procesele IT. Oferă o vizibilitate mai bună în mediul înconjurător prin înțelegerea dependenței dintre infrastructură și serviciu și, prin urmare, o mai bună gestionare a schimbărilor și a emisiilor prin minimizarea întreruperilor neplanificate ale unui serviciu de afaceri. În funcție de necesități, această soluție permite implementarea unuia sau mai multor procese printre care cele mai relevante sunt următoarele:

  • Request Fulfilment cu Service Catalog și Self-service Portal
  • Incident Management
  • Problem Management
  • Knowledge Management
  • Configuration Management
  • Change Management
  • Release Management
  • IT Asset Management

Marele avantaj al acestei soluții este faptul că există o interfață unică pentru accesul utilizatorilor, care facilitează foarte mult lucrul cu procesele individuale care sunt interconectate. Această abordare realizează o creștere semnificativă a eficienței (influențată în mare măsură de sistemul de notificare automată a tuturor participanților la proces, prin trimiterea de e-mailuri sau SMS-uri), precum și de reducere a costurilor. O parte integrantă a unei soluții este funcționalitatea de raportare, care este posibilă prin integrarea cu instrumente avansate de raportare. Soluția completă, care reprezintă propunerea noastră pentru automatizarea proceselor IT, presupune integrarea cu instrumente de gestionare a evenimentelor, care permit colectarea automată a incidentelor de alarmă, precum și a sistemelor CRM pentru înregistrarea directă a incidentelor utilizatorilor. Ceea ce contribuie și mai mult la izolarea acestei soluții de restul, este abilitatea de a se integra cu ușurință prin intermediul serviciilor web cu software terț, fie prin integrare directă, fie prin utilizarea ESB ca platformă de mediere.

Instrumentele software incluse în soluție sunt:

  • IBM Control Desk (IBM Application Platform and Product Group)
  • IBM DB2 Enterprise Server Edition (IBM Data Repositories and Appliances Product Group)
  • IBM Cognos Business Intelligence (IBM Advanced Analytics Product Group)
  • IBM Netcool Operations Insight (IBM Application Platform and Product Group)
  • IBM WebSphere Enterprise Service Bus (IBM Application Platform and Product Group)
  • IBM WebSphere Process Server (IBM Process Transformation Product Group)