Noua solutie generica a Ibis Instruments - IBIS ESB/BPM

Ibis Instruments a creat o nouă soluție generică, IBIS ESB/BPM, care permite implementarea unor procese complexe de afaceri. Componentele principale ale soluției sunt: ​​catalogul entităților de afaceri (de exemplu, produse, servicii, informații), modulul de reguli de afaceri, modulul de procese de afaceri și modululul de integrare. Utilizând aceste patru module, este posibil să modelați și să automatizați procese de afaceri foarte complexe în mediul IT. Soluția este deschisă și scalabilă pentru extindere cu module suplimentare, cum ar fi interfața Web, gestionarea forței de muncă etc.

Cu această soluție, clienții vor putea:

  • Să centralizaze regulile de afaceri și să permită schimbări ulterioare direct de către utilizatori fără a încorpora chestiuni IT
  • Să automatizeze și monitorizeze execuția proceselor de afaceri în mediul IT complex
  • Să implementeze un model comun de date pentru domeniul de afaceri dat
  • Să obțină control asupra aspectelor de integrare în mediul IT
  • Să reducă costurilor de operare și întreținere
  • Să furnizeze flexibilitate prin implementarea SOA în relație cu integrarea
  • Să introducă cadre standardizate, cum ar fi: TMForum Frameworx, ISO 20022 (Swift) Edifact și altele similare.

Câteva exemple de nevoi cărora este adresată suluția sunt:

  • IMS (IP Multimedia Subsystem) provisioning: Soluția automatizează procesul de activare, schimbare și dezactivare a serviciilor pentru clienți, realizat prin intermediul mai multor servicii tehnice pe una sau mai multe platforme de servicii. Soluția realizează un cadru generic de furnizare, care permite integrarea rapidă și ușoară a noilor sisteme. Sunt acceptate atât modurile de furnizare a tranzacțiilor, cât și cele de furnizare a loturilor.
  • Aplicație WebShop: În cadrul catalogului cu soluții de vânzare și a setului de regulilor de ofertare pentru stabilirea și realizarea comenzilor, precum și funcționalitatea de furnizare care permite activarea serviciilor pe diferite platforme sau sisteme de servicii. Soluția este extinsă cu ajutorul modulului Web frontend.
  • Soluția de verificare a solvabilității clienților și de prevenire a fraudei: în procesul de vânzare, Solutia efectuează diverse verificări ale clientului, definite de anumite reguli, colectează date despre clienți din diverse sisteme și decide să permită sau să respingă o cerere specifică.

Soluția se bazează pe produsele IBM middleware, ce includ:

  • WebSphere Enterprise Service Bus
  • Integration Bus
  • IBM Operational Decision Manager
  • Business Process Manager