Ibis Instruments a lansat o nouă soluție personalizată Big Data - Ibis Performance Insights

Anii de experiență în colectarea de date, monitorizarea QoS și consolidare, au condus Ibis Instruments la dezvoltarea unei soluții de monitorizare și analiză E2E, optimizată pentru CPE și NE, pentru mediul Telco și Cablu. Această soluție oferă informații fiabile de performanță a serviciilor pentru fiecare client aproape în timp real, dar și o perspectivă din interior a rețelei. Robustă și scalabilă, soluția noastră de Big Data este proiectată să folosească capacitățile de analiză avansate ale platformei, în scopul de a furniza proactiv alarme și o analiză avansată, în timp real a problemelor din rețea.

Bazată pe Cloud sau instalată local, modelele flexibile sunt concepute să:

  • Ajute la planificarea și optimizarea rețelei
  • Transforme NOC-ul dvs. orientat tradiționalul reactiv, catre o orientare proactivă bazată pe analiză
  • Îmbunătățească calitatea serviciilor, eficientizeze operațiunile și satisfacă clienții reducând costurile

Transformarea Centrului de Operațiuni de Rețea (NOC)

  • Monitorizare continuă a performanțelor CPE cu toate KPIs relevante, prezentate în ferestre de bord și rapoarte grafice
  • Analiza a trend-ului și detectarea rapidă a problemelor permit NOC-ului o reacție proactivă înainte ca serviciul să fie afectat
  • Analiză pe baza detecției degradarii performanței și a cauzelor problemelor de rețea
  • Analiza datelor din trecut, automatizare în prevenirea problemelor viitoare identificând cauzele întreruperilor de servicii
  • Cele mai bune practici în monitorizarea mediilor DOCSIS / IPTV

Operațiuni de teren - creșterea eficienței și scăderea cheltuielilor

  • Detectarea rapidă a elementelor defecte în rețeaua de acces
  • Localizare precisă cu hărți și tablouri de bord optimizate
  • Seturi de instrumente pentru depanare ce accelerarează rezolvarea problemei

Call Center, Eficiență și satisfacția clienților

  • Combină experiența clienților cu diagnosticare de rețea într-un instrument puternic pentru prima linie de asistență-clienți
  • Informații de încredere asupra performanței serviciilor orientate spre client
  • Izolarea rapidă a problemelor facând diferența între rețea și problemele CPE
  • Informații de calitate a serviciilor aprope în timp real și istoric detaliat pentru fiecare utilizator

Soluția Ibis Instruments Performance management se concentrează pe analize în timp real, istorice și de tendință, permițând furnizorilor de servicii să tragă concluzii și să ia decizii inteligente. Soluția este concepută să fie scalabilă și capabilă să monitorizeze milioane de dispozitive, să aplice analize avansate pentru a rezolva problemele specifice din industria telco/cablu și să livreze inteligență.