Transformarea afacerii

Transformați și rămâneți competitiv. Platforma noastră pentru managementul proceselor de afaceri complexe vă va permite să implicați toate resursele și întregul sistem de afaceri operabil, creând condiții optime pentru o mai mare agilitate a proceselor, inovații în afaceri, eliminarea ineficiențelor, reducerea costurilor și creșterea productivității, toate acestea în scopul de a vă atinge obiectivele de afaceri.

Cerințele pieței

Cerințele pieței

Mediul de afaceri în care acționăm astăzi se schimbă mai repede decât oricând. Pentru a rămâne competitive, companiile trebuie să se schimbe rapid sau se vor vedea în situația de a fi preluate de companii concurente care se pot adapta mai rapid la noile nevoi de afaceri. Pentru a răspunde nevoilor mereu în schimbare ale pieței și pentru a fi cu un pas înaintea concurenței, furnizorii de servicii trebuie să se transforme, să reducă cheltuielile de capital pe termen lung și să ofere o ...

Mediul de afaceri în care acționăm astăzi se schimbă mai repede decât oricând. Pentru a rămâne competitive, companiile trebuie să se schimbe rapid sau se vor vedea în situația de a fi preluate de companii concurente care se pot adapta mai rapid la noile nevoi de afaceri. Pentru a răspunde nevoilor mereu în schimbare ale pieței și pentru a fi cu un pas înaintea concurenței, furnizorii de servicii trebuie să se transforme, să reducă cheltuielile de capital pe termen lung și să ofere o bază pentru operațiuni mai eficiente și mai fiabile din punct de vedere al costurilor. Simplificarea, armonizarea și orientarea către client sunt noi elemente-cheie ale transformării afacerii, dar parcursul către o astfel de transformare trebuie să se schimbe în funcție de obiectivele de afaceri importante ale fiecărui furnizor de servicii.

citiți mai departe
Avem o soluție

Avem o soluție

Soluțiile Business Transformation propuse de Ibis Instruments includ o gamă largă de soluții diferite care să vă permită să aliniați mai strâns inițiativele companiei privind Resursele Umane, Procesul și Tehnologia, cu strategia de afaceri și viziunea. La rândul său, acest lucru permite susținerea și inovarea noilor strategii de afaceri care reprezintă factorul-cheie al transformării afacerii. Soluțiile vor furniza și vor susține nivelul critic de inovare necesar pentru a concura cu ...

Soluțiile Business Transformation propuse de Ibis Instruments includ o gamă largă de soluții diferite care să vă permită să aliniați mai strâns inițiativele companiei privind Resursele Umane, Procesul și Tehnologia, cu strategia de afaceri și viziunea. La rândul său, acest lucru permite susținerea și inovarea noilor strategii de afaceri care reprezintă factorul-cheie al transformării afacerii. Soluțiile vor furniza și vor susține nivelul critic de inovare necesar pentru a concura cu succes pe o piață exigentă.

citiți mai departe
Enterprise Integrations și Managementul Procesului de Afaceri

Enterprise Integrations și Managementul Procesului de Afaceri

PERMIT FLEXIBILITATEA, AUTOMATIZAREA ȘI ÎMBUNĂTĂȚIREA CONTINUĂ A PROCESULUI

Ofertele Ibis Instruments pentru Enterprise Integrations și Managementul Procesului de Afaceri (Enterprise Integrations și Business Process Management) vor permite ca mediul dvs. să se afle în continuă schimbare, cu un nivel ridicat de flexibilitate și adaptabilitate în scopul de a susține nevoile de afaceri și procesele de afaceri eficiente pentru a asigura un timp mai rapid de comercializare a produselor și serviciilor. Acestea vor susține în mod corespunzător inovarea în afaceri, în scopul de ...

Ofertele Ibis Instruments pentru Enterprise Integrations și Managementul Procesului de Afaceri (Enterprise Integrations și Business Process Management) vor permite ca mediul dvs. să se afle în continuă schimbare, cu un nivel ridicat de flexibilitate și adaptabilitate în scopul de a susține nevoile de afaceri și procesele de afaceri eficiente pentru a asigura un timp mai rapid de comercializare a produselor și serviciilor. Acestea vor susține în mod corespunzător inovarea în afaceri, în scopul de a obține un avantaj competitiv pe piața exigentă de astăzi.

Soluțiile Enterprise Integrations vă permit să integrați date și aplicații în întreaga întreprindere, indiferent de platformă, protocol sau formatul de date. Prin cultivarea principiilor Arhitecturii orientate către servicii, oferta Ibis Instruments pentru Integrarea întreprinderilor reduce complexitatea aplicațiilor și serviciilor de integrare, sporește agilitatea afacerii dvs. și reduce costurile cu o soluție rapidă și flexibilă de integrare a aplicației care elimină conectivitatea punct-la-punct. Aceasta permite dezvoltarea de noi oportunități de servicii de afaceri, fără un impact asupra mediului IT actual și vă permite să vă concentrați asupra inițiativelor de afaceri de bază, în loc de întreținere IT.

Soluțiile Business Process Management îmbunătățesc vizibilitatea și controlul proceselor de afaceri și răspund cerințelor clienților de coerență și facilitate. Oferta Ibis Instruments pentru Managementul Procesului de Afaceri va permite automatizarea, optimizarea și îmbunătățirea continuă a proceselor de afaceri. Aceasta descompune câmpurile funcționale din organizație și face ca procesele de afaceri, care combină persoanele cu tehnologia să devină eficiente și fiabile în scopul de a asigura un timp mai rapid de estimare.

Deciziile sunt parte a operațiunilor comerciale de zi cu zi și sunt luate în timp real, în vreme ce se produc interacțiunile din mediul de afaceri. Acestea controlează următorul pas al procesului de afaceri sau furnizează rezultatul final al procesului. Politicile de afaceri și deciziile automate incluse în sistemele de software duc la o întreținere și adaptare dificile, în special dacă relația dintre afacere și IT implică frecvent probleme de comunicare, neînțelegere și frustrare. Oferta Ibis Instruments pentru Managementul regulilor de afaceri permite un nivel mai ridicat de agilitate pentru procesele de afaceri implementate prin extragerea raționamentului logic de luare a deciziilor de oriunde se află și trimiterea către biblioteca centralizată și automatizarea sa. Regulile de afaceri sunt apoi disponibile oamenilor de afaceri pentru schimbare și actualizare în contextul afacerii respective, în scopul de a se adapta eficient la nevoile afacerii, fără a fi nevoie de implicarea directă a departamentului IT.

Business Process Management permite implementarea unui număr de procese de afaceri diferite, în diferite domenii, sprijinite prin integrări de întreprinderi și managementul regulilor de afaceri. Procesul de Gestionare a Comenzilor din Catalog reprezintă un exemplu de proces de afaceri complex care acoperă mai multe unități și sisteme diferite de afaceri și este complet implementat prin soluția Business Process Management și Catalogul de Produse Enterprise (Enterprise Product Catalog).

citiți mai departe
Managementul forței de muncă

Managementul forței de muncă

FACEȚI MAI MULT CU MAI PUȚIN

Datorită faptului că forța de muncă generează costuri operaționale semnificative organizațiilor de servicii și acestea trebuie să susțină mult mai eficient și fiabil nevoile de afaceri, în scopul de a spori orientarea către client ca element-cheie de transformare a afacerii, transformarea proceselor Operațiunilor de teren este inevitabilă. Deoarece timpul de lucru al unui tehnician de teren nu poate fi păstrat, ci numai consumat mai optim, organizațiile de servicii de toate dimensiunile ...

Datorită faptului că forța de muncă generează costuri operaționale semnificative organizațiilor de servicii și acestea trebuie să susțină mult mai eficient și fiabil nevoile de afaceri, în scopul de a spori orientarea către client ca element-cheie de transformare a afacerii, transformarea proceselor Operațiunilor de teren este inevitabilă. Deoarece timpul de lucru al unui tehnician de teren nu poate fi păstrat, ci numai consumat mai optim, organizațiile de servicii de toate dimensiunile înțeleg în mod clar avantajele programării optimizate a activităților de teren și al comunicațiilor mobile în timp real. Oferta Ibis Instruments pentru Managementul forței de muncă permite organizațiilor de servicii să reducă semnificativ costurile operaționale asociate forței de muncă, permițând ca operațiunile lor de teren să fie mai productive și ca acestea să facă mai mult cu mai puțin. Implementarea soluției va impulsiona procesele operațiunilor de teren, printr-o împărțire clară a responsabilităților susținută de rapoarte operaționale și de analiză în scopul de a înțelege în mod clar activitățile de teren și pentru a permite un suport real pentru programul adecvat de stimulare al tehnicienilor de teren.

citiți mai departe
Managementul activelor întreprinderilor

Managementul activelor întreprinderilor

ÎNȚELEGEȚI CEEA CE AVEȚI ȘI UTILIZAȚI ÎN MOD EFICIENT

Îmbunătățește vizibilitatea și controlul asupra activelor critice în scopul de a obține o productivitate maximă din activele respective și de a minimiza costurile operațiunilor și întreținerii deoarece acestea reprezintă cea mai importantă parte a cheltuielilor de exploatare în companiile axate pe active.

Oferta IBIS Instruments pentru Managementul activelor întrepriderilor asigură managementul complet al ciclului de viață al activelor. Prin gestionarea eficientă a ciclului de viață ...

Îmbunătățește vizibilitatea și controlul asupra activelor critice în scopul de a obține o productivitate maximă din activele respective și de a minimiza costurile operațiunilor și întreținerii deoarece acestea reprezintă cea mai importantă parte a cheltuielilor de exploatare în companiile axate pe active.

Oferta IBIS Instruments pentru Managementul activelor întrepriderilor asigură managementul complet al ciclului de viață al activelor. Prin gestionarea eficientă a ciclului de viață complet al activelor dvs., sunteți în măsură să controlați toate aspectele, să obțineți controlul asupra cheltuielilor operaționale și să gestionați în mod corespunzător etapa de planificare și de achiziție care permite companiilor să abordeze în mod eficient provocările cheie.

citiți mai departe
Inventarul de resurse și servicii

Inventarul de resurse și servicii

ÎNȚELEGEȚI INFRASTRUCTURA ȘI SERVICIILE ȘI ASIGURAȚI SUPORT CRITIC PENTRU SISTEMELE OSS

Pentru cei mai mulți Furnizori de Servicii de Comunicații, inventarul se află în centrul Sistemelor de Suport al Operațiunilor (OSS). Pentru ca furnizorii de servicii să furnizeze serviciile în mod eficient, vizibilitatea asupra resurselor rețelei și serviciilor este critică. Procesele de afaceri depind de integritatea și acuratețea datelor de inventar și accesul în timp real la date corecte referitoare la informațiile de inventar reprezintă o necesitate pentru furnizarea de servicii fără ...

Pentru cei mai mulți Furnizori de Servicii de Comunicații, inventarul se află în centrul Sistemelor de Suport al Operațiunilor (OSS). Pentru ca furnizorii de servicii să furnizeze serviciile în mod eficient, vizibilitatea asupra resurselor rețelei și serviciilor este critică. Procesele de afaceri depind de integritatea și acuratețea datelor de inventar și accesul în timp real la date corecte referitoare la informațiile de inventar reprezintă o necesitate pentru furnizarea de servicii fără intervenție (zero-touch), asigurarea serviciilor și, semnificativ mai important, pentru autoadministrarea clienților, managementul activelor și operațiuni. Întârzierile, nemulțumirea clienților și pierderea veniturilor constituie tot atâtea posibilități reale atunci când aceste date ajung să fie compromise.

Oferta Ibis Instruments pentru Managementul inventarului de resurse și servicii asigură funcționarea fără probleme a afacerii dumneavoastră. Prin furnizarea unei capabilități extrem de flexibile de management al inventarului, adaptabilă la schimbare și tehnologii de rețea convergente, aceasta se adresează nevoilor actuale și viitoare ale unei piețe emergente a furnizorilor de servicii de comunicații. Aceasta permite managementul integrității rețelei printr-o reprezentare exactă și completă a rețelei și o înțelegere a efectelor asupra activității de servicii pentru clienți în timp real.

citiți mai departe
Furnizare și activare

Furnizare și activare

Furnizați noi servicii clienților dvs., într-un mod rapid și eficient

Datorită faptului că dimensiunea și complexitatea infrastructurii este în continuă creștere, precum și din cauza faptului că un număr de clienți și competitori furnizează servicii identice sau similare, un furnizor ITC trebuie să-și direcționeze mediul pentru a fi mai flexibil și ca operațiunile sale să fie mai eficiente, în scopul de a oferi servicii cât mai rapid posibil, cu un consum de resurse și, în consecință, costuri de operare reduse la minim. Din acest motiv este inevitabilă ...

Datorită faptului că dimensiunea și complexitatea infrastructurii este în continuă creștere, precum și din cauza faptului că un număr de clienți și competitori furnizează servicii identice sau similare, un furnizor ITC trebuie să-și direcționeze mediul pentru a fi mai flexibil și ca operațiunile sale să fie mai eficiente, în scopul de a oferi servicii cât mai rapid posibil, cu un consum de resurse și, în consecință, costuri de operare reduse la minim. Din acest motiv este inevitabilă implementarea soluțiilor care asigură automatizarea completă a procesului de realizare pentru a permite Implementarea fără intervenție (Zero Touch) și Automatizarea managementului operațional în scopul de a minimiza Timpul de comandă (Order-to-Cash time).

Oferta Ibis Instruments pentru Furnizare și activare va permite furnizorilor ITC să pună în aplicare Furnizarea de servicii fără intervenție și, prin urmare, să minimizeze consumul de resurse și costurile operaționale printr-o implicare operațională zilnică minimă. Aceasta asigură o automatizare completă și motoare de procesare puternice care permit ca serviciile să fie furnizate instantaneu, chiar în timp ce clientul se află în așteptare în mediul online. Automatizarea și furnizarea fără erori, oferă siguranța că respectivii clienți beneficiază de servicii în intervalul de furnizare agreat, permit ca operatorul să facă diferența, asigurând o calitate mai bună pentru clientul final și reduc costurile aferente relațiilor cu clienții.

citiți mai departe
Managementul relațiilor cu clienții

Managementul relațiilor cu clienții

FURNIZAȚI SERVICII EXCEPȚIONALE ȘI C ȘTIGAȚI LOIALITATEA CLIENȚILOR

În cazul fiecărei organizații care interacționează cu clienții finali, managementul informațiilor legate de clienți reprezintă un proces critic pentru susținerea eficientă a activităților principale. În special, în cazul companiilor-organizațiilor comerciale, orientate spre vânzări, piață și clienți, gestionarea cu succes a informațiilor critice legate de clienți se reflectă direct asupra vânzărilor și veniturilor. Consolidarea informațiilor legate de clienți într-un sistem IT ...

În cazul fiecărei organizații care interacționează cu clienții finali, managementul informațiilor legate de clienți reprezintă un proces critic pentru susținerea eficientă a activităților principale. În special, în cazul companiilor-organizațiilor comerciale, orientate spre vânzări, piață și clienți, gestionarea cu succes a informațiilor critice legate de clienți se reflectă direct asupra vânzărilor și veniturilor. Consolidarea informațiilor legate de clienți într-un sistem IT unic are o mare valoare pentru întregul segment al companiilor interesate în mod direct de informații legate de clienți sau de informații adiacente pentru o analiză mai inteligentă.

Ibis Instruments furnizează soluția CRM Sugar care permite companiilor să creeze relații extraordinare cu clienții prin cea mai inovatoare, flexibilă și accesibilă ca preț soluție CRM de pe piață. Compania plasează în mod unic individul în centrul soluției sale, permițând afacerilor să transforme experiența cu clienții și asigurând interacțiuni puternic personalizate care direcționează excelența și loialitatea clienților de-a lungul întregului ciclu de viață al clientului.

Sugar CRM oferă o experiență de utilizator complet transformată și personalizată care este considerată captivantă, angajantă și intuitivă. Sugar îmbină simplitatea directă, mobilitatea și aspectele sociale ale unei aplicații pentru consumatori cu optimizarea procesului de afaceri al unui CRM convențional. Recunoscută de analiștii de piață de top ca un CRM vizionar și inovator, Sugar este implementat de mai mult de 1,5 milioane de persoane în peste 120 de țări și în 26 de limbi.

citiți mai departe

De ce Telecom Instruments?

Ca parte a Ibis Instruments Group, Telecom Instruments are la dispoziție resurse care furnizează:

Cunoștințe

Cunoștințe

  • Consultanți cu experiență care vă pot ajuta la definirea strategiei proprie de Transformare a afacerii;
  • Echipe de experți cu calificare înaltă capabili să proiecteze, să implementeze, să personalizeze și să mențină soluții scalate pentru întreprinderi pentru a permite afacerii dvs. să se transforme eficient și efectiv;
  • Experți certificați de furnizori relevanți și certificări în domeniu.
Fiabilitate

Fiabilitate

  • Suntem parteneri pe termen lung cu furnizori de top din sfera Transformării Afacerii și oferim soluții de viitor;
  • Asigurăm o echipă de suport tehnic disponibilă 24/7 pentru a răspunde la orice solicitare;
  • Construim un parteneriat strategic cu clienții noștri, permițându-le să utilizeze la maxim soluțiile implementate și să aibă beneficii de afaceri cuantificabile.
Experiență

Experiență

  • Peste 10 ani de experiență în implementarea soluțiilor care sprijină Strategia de Transformare de Afacerii;

  • Implementarea soluțiilor aferente Strategiei de Transformare de Afacerii în cele mai complexe medii;

  • Cunoașterea standardelor relevante și a celor mai bune practici din domeniu corelată cu experiența noastră în domeniu, oferă cea mai bună soluție pentru finalizarea cu succes a proiectului.

CREDEM ÎN ACEIA CARE AU EXPERIMENTAT ABORDAREA NOASTRĂ

Povestea de succes

Furnizorul Nivelului 1 a implementat soluția noastră de integrare întreprinderi și de furnizare și activare, în scopul de a îmbunătăți flexibilitatea mediului IT și agilitatea acestuia pentru un răspuns cât mai eficient la tendințele și nevoile pieței.
Soluția de furnizare generică implementată permite furnizorului să diminueze Timpul de comandă (Order-to-Cash time) și oferă, de asemenea, o abordare generică care minimizează costurile de întreținere operațională și modificările și extensiile viitoare aduse procesului. Procesul de furnizare se bazează pe modele și descompune cererea de furnizare într-un număr de comenzi, care vor fi executate pe platformele de suport, într-o ordine specifică, având la dispoziție suportul de gestionare a erorilor. Soluția permite execuția lotului (batch-ului) procesului de furnizare utilizat de obicei pentru procesele de furnizare de mare volum, cum ar fi: upgradarea vitezei de internet, schimbarea pachetelor, transferul către alt grup de apeluri, etc ..

Valorile de afaceri cheie oferite și identificate sunt următoarele:

1. Abordare generică a procesului de furnizare, minimizarea efectelor schimbărilor și extensiilor aduse procesului și obținerea controlului asupra furnizării.
2. Minimizarea consumului de resurse și a costurilor operaționale prin aplicarea furnizării de servicii fără intervenție.

X
X