Managementul serviciilor IT

Transformați sistemul IT într-un sistem generator de profit. În lumea de astăzi a inovațiilor tehnologice rapide, pentru a pune bazele unei afaceri eficiente și pentru a fi competitivă pe cât posibil, este esențial să beneficiem de un sistem informatic (IT) agil, proactiv și eficient din punct de vedere al costurilor. Simplificați operațiunile și sporiți performanța serviciilor IT

Cerințele pieței

Cerințele pieței

Kompleksnost i veličina IT infrastrukture je u kontinualnom rastu i postaje kritična tačka za obezbeđivanje osnovnih servisa i usluga koje kompanije pružaju. Bolje upravljanje IT infrastukturom, vidljivost poslovnih servisa i aplikacija, efikasnije i efektivnije pružanje IT servisa su neophodni kako bi se obezbedilo smanjenje troškova u IT podršci, brže rešavanje zahteva i kako bi se povećalo zadovoljstvo korisnika.

Kompleksnost i veličina IT infrastrukture je u kontinualnom rastu i postaje kritična tačka za obezbeđivanje osnovnih servisa i usluga koje kompanije pružaju. Bolje upravljanje IT infrastukturom, vidljivost poslovnih servisa i aplikacija, efikasnije i efektivnije pružanje IT servisa su neophodni kako bi se obezbedilo smanjenje troškova u IT podršci, brže rešavanje zahteva i kako bi se povećalo zadovoljstvo korisnika.

Avem o soluție

Avem o soluție

Soluția IT Service Management a Ibis Instruments vă oferă o viziune de ansamblu asupra stării infrastructurii, serviciilor și aplicațiilor, activităților de configurare automate sau manuale centralizate pentru a aborda în mod proactiv problemele identificate și procesele operaționale automate în scopul de a permite desfășurarea de activități de management de servicii eficiente care acoperă diferite grupuri funcționale din cadrul organizației. Soluția permite minimizarea timpilor de ...

Soluția IT Service Management a Ibis Instruments vă oferă o viziune de ansamblu asupra stării infrastructurii, serviciilor și aplicațiilor, activităților de configurare automate sau manuale centralizate pentru a aborda în mod proactiv problemele identificate și procesele operaționale automate în scopul de a permite desfășurarea de activități de management de servicii eficiente care acoperă diferite grupuri funcționale din cadrul organizației. Soluția permite minimizarea timpilor de întrerupere și o mai mare disponibilitate a serviciilor pentru întreprinderi, o mai bună gestionare a schimbărilor survenite în cadrul infrastructurii, conformitatea SLA și o satisfacție sporită a clientului.

citiți mai departe
Managementul mediului ITC

Managementul mediului ITC

Asigurați calitatea serviciilor reducând în același timp complexitatea și costurile

Identifică, izolează și rezolvă rapid problemele înainte ca acestea să aibă un impact asupra serviciilor de business. Prin consolidarea disponibilității generale și monitorizarea performanței, obține vizibilitatea stării serviciilor de rețea și a serviciilor de business. Soluția Ibis Instruments pentru monitorizarea consolidată și managementul mediului ITC va permite operațiuni mai eficiente și mai agile și un management al rețelei prin anticiparea și prevenirea problemelor înainte ca ...

Identifică, izolează și rezolvă rapid problemele înainte ca acestea să aibă un impact asupra serviciilor de business. Prin consolidarea disponibilității generale și monitorizarea performanței, obține vizibilitatea stării serviciilor de rețea și a serviciilor de business. Soluția Ibis Instruments pentru monitorizarea consolidată și managementul mediului ITC va permite operațiuni mai eficiente și mai agile și un management al rețelei prin anticiparea și prevenirea problemelor înainte ca acestea să aibă un impact asupra utilizatorilor, identificarea izolarea și rezolvarea mai rapidă a acestora, precum și recunoașterea oportunităților de optimizare a operațiunile și de reducere a costurilor.

Soluția consolidată Event Management furnizează, aproape în timp real, un management consolidat al evenimentelor în cadrul infrastructurii de afaceri, centrelor de date, rețelelor complexe și domeniilor IT. Soluția ajută la creșterea eficienței și la rezolvarea rapidă a problemelor prin consolidarea operațiunilor IT și a operațiunilor de rețea într-o soluție de management unică, asigură soluționarea rapidă permițând operatorilor să ruleze script-uri automate de rezolvare a problemelor previzibile, recurente, permite abordarea celor mai critice probleme și automatizează izolarea și rezolvarea acestora prin utilizarea agenților personalizați ușori pentru a colecta, aproape în timp real, evenimente de afaceri și evenimente legate de tehnologie.

Soluția consolidată Performance Management furnizează software de management al performantei rețelei și aplicațiilor pentru rețele wireless (fără fir), cu fir și convergente. Acest sistem scalabil, flexibil permite furnizorilor de servicii de comunicații (CSP/FST), întreprinderilor și utilităților să gestioneze aplicațiile și performanța de rețea a ambelor rețele, fixe și mobile. Aceasta susține rețele complexe multivendor, cu tehnologie multiplă, oferind în același timp o vizibilitate sporită în performanța totală a rețelei.


Soluția Configuration Management furnizează o configurare a rețelei și un management al schimbărilor automate, un management de punct final (end-point management) și un management al dispozitivelor mobile (mobile device management). Aceasta include instrumente de configurare bazată pe politici pentru a permite abordarea cerințelor de conformitate.

Soluția Business Service Management pentru monitorizarea serviciilor pentru întreprinderi și urmărirea acestora în raport cu obiectivele de afaceri și infrastructurile tehnologice. Aceasta indică starea serviciilor operaționale utilizând rapoarte, tabele de punctaj și tablouri de indicatori pentru analiza rapidă a datelor. Soluția Business Service Management vă permite să evaluați nivelele serviciilor în cadrul unei organizații pentru un management mai eficient al acestora.

citiți mai departe
Automatizarea proceselor  IT

Automatizarea proceselor IT

Automatizarea proceselor pentru îmbunătățirea eficienței

Implementați și automatizați procesele IT în conformitate cu Bunele Practici ITIL. Soluția propusă de Ibis Instruments permite implementarea mai multor procese IT care va duce la eficientizarea activităților operaționale cu o împărțire clară a responsabilităților între grupurile funcționale din cadrul organizației și permite îmbunătățirea continuă a proceselor IT. Aceasta permite implementarea integrală a suportului pentru funcția Service Desk și procesele IT aferente, precum și o ...

Implementați și automatizați procesele IT în conformitate cu Bunele Practici ITIL. Soluția propusă de Ibis Instruments permite implementarea mai multor procese IT care va duce la eficientizarea activităților operaționale cu o împărțire clară a responsabilităților între grupurile funcționale din cadrul organizației și permite îmbunătățirea continuă a proceselor IT. Aceasta permite implementarea integrală a suportului pentru funcția Service Desk și procesele IT aferente, precum și o CMDB (bază de date pentru managementul configurațiilor) de încredere, care reprezintă componenta cheie a tuturor proceselor IT operate. Aceasta permite o vizibilitate mai bună în mediul dumneavoastră printr-o înțelegere a dependenței dintre infrastructură și servicii și un mai bun management al schimbărilor și versiunilor, prin reducerea la minimum a întreruperilor neprevăzute a serviciilor pentru întreprinderi. Cele mai relevante procese IT care să fie implementate în cadrul soluției sunt:

  • Îndeplinirea cererilor cu Catalogul de servicii și Portalul de autoservire aferente
  • Managementul incidentelor
  • Managementul problemelor
  • Managementul cunoștințelor
  • Managementul configurațiilor
  • Managementul schimbărilor
  • Managementul versiunilor
  • Managementul activelor IT
citiți mai departe

De ce Telecom Instruments?

Ca parte a Ibis Instruments Group, Telecom Instruments are la dispoziție resurse care furnizează:

Cunoștințe

Cunoștințe

  • Consultanți cu experiență care vă pot ajuta la definirea strategiei ITSM proprii;
  • Echipe de experți cu calificare înaltă capabili să proiecteze, să implementeze, să personalizeze și să mențină atât soluțiile mici, cât și soluțiile mari, complexe ITSM;
  • Experți certificați de furnizori relevanți și certificări în domeniu.


Fiabilitate

Fiabilitate

  • Suntem parteneri pe termen lung cu furnizori ITSM de top;
  • Oferim soluții ITSM de viitor cu foi de parcurs clare;
  • Asigurăm o echipă de suport tehnic disponibilă 24/7 pentru a răspunde la orice solicitare;
  • Construim un parteneriat strategic cu clienții noștri, permițându-le să utilizeze la maxim soluțiile implementate.
Experiență

Experiență

  • Peste 10 ani de experiență în Soluții de Management al Serviciilor IT;
  • Am implementat Soluții de Management al Serviciilor IT în cele mai complexe medii;
  • Beneficiem de recomandări pentru cele mai bune practici bazate pe experiență pentru implementarea Soluțiilor de Management al Serviciilor IT.

CREDEM ÎN ACEIA CARE AU EXPERIMENTAT ABORDAREA NOASTRĂ

Povestea de succes

Furnizorul Nivelului 1 a implementat soluția noastră ITSM pentru a consolida monitorizarea și pentru a automatiza procesele IT.

Furnizorul a decis să fuzioneze serviciile fixe și mobile în conformitate cu strategia globală a grupului. Operațiunile și NOC-ul din cadrul acestuia au fost unitățile cheie pentru această fuziune. Aceștia operau mai mult de 30 de sisteme EMS pentru a face consolidarea NOC-ului (Centrul de Operațiuni al Rețelei) aproape imposibilă. De asemenea, orice analiză de impact a alarmelor de rețea față de serviciile și sistemul de prioritizare a alarmelor folosit s-a dovedit a fi imposibilă. Implementarea soluției noastre ITSM a reprezentat evenimentul-cheie în succesul procesului de consolidare al NOC.

Acest proiect a fost stabilit ca proiect strategic de transformare OSS și a inclus implementarea integrată a sistemului Alarm Umbrella și a sistemului Trouble Ticketing pentru automatizarea proceselor operaționale (Managementul Incidentelor & Problemelor) și integrarea cu diferite sisteme OSS. Cu soluția noastră se obține o reducere semnificativă a alarmelor cu o rată de peste 95%. Este implementată corelarea avansată inter-domenii și intersectorială a alarmelor care a automatizat analiza cauzelor principale ale problemelor complexe. Integrarea cu alte 10 sisteme OSS, atât pentru Managementul incidentelor, cât și pentru Trouble Ticketing.


Implementarea soluției ITSM a permis furnizorului să îmbunătățească eficiența costurilor operaționale, să îmbunătățească calitatea serviciilor (reducerea MTTR și a perioadei de indisponibilitate a rețelei) și să sporească veniturile într-un timp mai rapid în raport cu piața. Automatizarea proceselor operaționale a redus intervalul de timp pe care personalul operațiunilor îl petrece pentru îndeplinirea sarcinilor manuale.

X
X